söndag 15 november 2009

king of mälaren

här kommer en liten rapport från halva teamets deltagade i tävlingen
tomas hade ofinheten att flygga över våra huven till värmen
så jag bjöd med en betes byggare från stockholm och en kompis
vi lanade 5 st gäddor denna dag men då vi har för små var det mitten av listen
skönt för egen del var att bbb kexchokladen leverade min två i båten
!
sitter här nu och hoppas på att tompa och jag kan ta ett sista pass i harg om 14 dagar
för detta år
då jag har fått rapporter om att det är is i vikarna som är skydde ut åt furusund!
sen då jag läsr fs nyss hittade jag en tävling till i vår i västerås
den vill jag fiska med tomas och hans bror som nu mera tydligen bor där!!!!

sist vill jag tack dom som gjorde tävlingen i går möjlig
TEAM GÄDDEXPRESSEN

ALLT FÖR DENNA GÅNG PELLE TEAM TP

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar